Info-aanvragen versturen vanuit een evenement
Volg volgende stappen om een nieuwe info-aanvraag te versturen vanuit een evenement:
- Klik op Evenementen in de navigatie.
- Je bevindt je nu op de overzichtspagina van alle evenementen. Klik op de naam van het evenement waar je een info-aanvraag voor uit wil sturen.
- Klik bovenaan onder de statusbalk op 'Info-aanvragen'. Een voorbeeld hiervan zie je op onderstaande afbeelding.
- Klik rechtsboven op de paarse knop 'Toevoegen'.
- Typ in de lege vakken het onderwerp en een beschrijving waarom je de aanvraag doet. Het dossier staat automatisch al op de naam van je evenement, dus daar hoef je niets meer aan te doen.
- Kies de zichtbaarheid die je wil. Standaard staat deze op 'Privaat', maar als je 'Publiek' kiest, kan ook de burger die het dossier of evenement ingediend heeft meekijken.
- Kies een type voor de info-aanvraag. Is het letterlijk een informatieaanvraag of toch een mededeling?
- Voeg de ontvangers toe. Klik op 'Ontvanger toevoegen' om de naam van de ontvanger te typen die je zoekt. Je kan ook scrollen tot je de juiste persoon vindt. Voeg meer mensen toe door daarna weer op 'Ontvanger toevoegen' te klikken.
- Standaard staan ingesteld dat de ontvangers niet kunnen reageren op de info-aanvraag. Wil je dat wel? Vink dan het vakje aan onder 'Kan reageren' bij de gebruiker die je hebt toegevoegd.
- Als het nodig is, kan je onder 'Bestanden' ook nog bestanden uploaden.
- Klik op 'Verzenden'.
