Instellingen
Hier bekijken we het item Instellingen. Deze pagina vind je door naast de naam van je dossierstroom te klikken op de drie bolletjes.
Dit onderdeel werkt hetzelfde als onze module ‘Processen op maat’.
Ga naar Instellingen onder 'Processen op maat' voor meer informatie.
Volgorde secties
Een instelling die 'Evenementen' extra heeft, is de volgorde van de secties veranderen. We bespreken hieronder wat dit net is.

Als je op de pagina 'Instellingen' van Evenementen zit, dan zal je hetzelfde vak zien verschijnen als hier links op de afbeelding. Let goed op de volgorde die hier afgebeeld staat, dan kijken we naar hoe dit er voor de burger uitziet.
Als de burger een nieuw evenementendossier opstart, dan wordt hij meteen naar de pagina gestuurd die hier rechts afgebeeld staat. Hij krijgt de melding dat hij nog basisvragen moet invullen. De volgorde van deze basisvragen is wat je kan instellen met de instelling 'Volgorde secties'.


Als de burger dan doorgaat naar het invullen van de basisvragen, krijgt hij het scherm hier links. Aan de oranje vakjes kan zien dat deze volgorde overeenkomt naar de volgorde die we bij de instellingen zagen (eerste afbeelding).
Flexibele basisinformatie
Je hebt de mogelijkheid om bij de instellingen van de module "Evenementen" te kiezen hoe de vaste velden van de basisinformatie worden getoond. Je kunt de volgorde bepalen, en bepaalde items kan je openklikken om aan te geven welke (niet-verplichte) velden eventueel weg gelaten mogen worden.
De instellingen kan je vinden onder "Evenementen" → "Instellingen".

Onder de sectie "Beheer evenementsecties" kan je dan de nodige instellingen wijzigen.
